Lounge van Brussels Airlines verkozen tot Europe’s Leading Airline Lounge

THE LOFT by Brussels Airlines and Lexus is voor een indrukwekkende zesde keer op rij verkozen tot Europe’s Leading Airline Lounge op de World Travel Awards. Reizigers van over heel de wereld konden stemmen voor deze award. Brussels Airlines blijft continu investeren in de lounge om ervoor te zorgen dat reizigers een product van de bovenste plank krijgen.

De prijswinnende lounge ligt in de Schengen-zone van Brussels Airport. De lounge is ingedeeld in verschillende zones waar mensen kunnen werken, ontspannen of iets eten en drinken. Er zijn aparte ruimtes om te rusten en om te douchen. De lounge is toegankelijk voor passagiers die reizen in Business Class, voor mensen met status in het Miles and More getrouwheidsprogramma en tijdens rustige momenten ook voor reizigers in Economy Class van Brussels Airlines, mits het betalen van een toeslag.

“We luisteren naar onze gasten en gebruiken hun feedback om continu verbeteringen aan te brengen in THE LOFT. Zo blijven we een top-product aanbieden. We hebben recent de doucheruimtes vernieuwd en de set-up van het buffet verbeterd. Daarnaast bieden we nu à la carte menu’s aan in de zone voor HON-leden. Dit zijn slechts enkele voorbeelden. Ik voel me nederig en vereerd dat we voor de zesde keer op rij deze award krijgen van onze reizigers. Ik wil het hele lounge team van harte bedanken, samen met alle partners en leveranciers. Zij zetten zich elke dag in om van de lounge een fantastische plek te maken.” ​– Olivier Brynaert, Head of Customer Experience, Brussels Airlines.

“Dit toont aan dat onze formule werkt, waarbij in THE LOFT we een geweldige klantenervaring koppelen aan inspirerend design. Bij Lexus doen we er alles aan om klanten aan te bieden wat we beloven: “Eperience Amazing”. We doen dit aan de hand van ​Omotenashi in elk aspect van het traject. Dit geldt voor THE LOFT en voor onze wagens, van ons vlaggenschip – Lexus LM- tot de compactere Lexus LBX, die onlangs werd gekozen tot ‘Car of the Year 2024’.” ​- Filip Belmans, Head of Communications & Customer Experience at Lexus Europe, Lexus.

Brussels Airlines plant nog meer investeringen in THE LOFT, zoals een gerenoveerde coffee corner in samenwerking met Rombouts Koffie. Er zullen ook regelmatig events georganiseerd worden met een focus op Belgitude die voor de luchtvaartmaatschappij belangrijk is. Dit komt bovenop andere sterke samenwerkingen, onder meer met Neuhaus en Grohe.

Lees ook: Cruisen doe je zo! Het cruisejargon uitgelegd

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *