Nieuw Loyalty Status Match programma voor Royal Caribbean, Celebrity Cruises en Silversea

Royal Caribbean Group heeft aangekondigd dat loyaliteitsleden van haar drie merken die volledig in hun bezit zijn – Royal Caribbean International, Celebrity Cruises en Silversea – een gelijkwaardige status zullen bereiken voor elk van haar merken. Deze gedeelde status draagt ​​bij aan de bestaande voordelen van leden en ontgrendelt nieuwe manieren om de wereld te zien, met meer dan 50 ongelooflijke schepen die naar bijna 1.000 bestemmingen op alle zeven continenten varen.

Nu hebben loyaliteitsleden nog een reden om alles te ervaren wat Royal Caribbean Group te bieden heeft, met een product dat voor elk levensmoment geschikt voor hen is. Als de eerste grote cruisemaatschappij die loyaliteitsstatusmatching aanbiedt voor al haar merken, biedt het Royal Caribbean Group Loyalty Status Match-programma leden van Royal Caribbean’s Crown & Anchor Society, Celebrity Cruises’ Captain’s Club en Silversea’s Venetian Society de mogelijkheid om ongeacht hun status te genieten van een wederzijdse status. met welk merk ze ook varen.

“We streven ernaar om gasten ervaringen te bieden binnen ons portfolio van merken die hen op alle momenten van het leven aanspreken”, aldus Jason Liberty, president en CEO van Royal Caribbean Group. “Elk van onze onderscheidende merken heeft gepassioneerde fans die trots zijn op de status die ze hebben bereikt door herhaalde afvaarten. Als primeur voor de cruise-industrie beloont ons nieuwe Loyalty Status Match programma gasten die door onze merken reizen, en dit is nog een stap in onze reis om de vakantie van uw leven om te zetten in een leven vol vakanties.”

Het nieuwe programma maakt deel uit van de voortdurende inzet van Royal Caribbean Group om op verantwoorde wijze de beste vakanties te bezorgen. Door de drie toonaangevende merken op één lijn te brengen en de loyaliteit van gasten binnen de vloot te erkennen, streeft het Loyalty Status Match-programma ernaar een ongeëvenaarde vakantie-ervaring te bieden die gasten beloont. Hoogtepunten van het programma zijn onder meer:

  1. Naadloze statusherkenning : leden van Crown & Anchor Society, Captain’s Club en Venetian Society komen nu in aanmerking voor een één-op-één statusmatch voor alle drie de merken nadat ze zich voor elk programma hebben ingeschreven.
  2. Voordelen aan boord : Wanneer u met elk zustermerk vaart, kunnen gasten genieten van de voordelen aan boord die door elk merk worden aangeboden voor hun gelijkwaardige niveaustatus.
  3. Moeiteloze niveaumatching : gasten die al zijn ingeschreven voor meerdere loyaliteitsprogramma’s worden binnen zeven dagen automatisch aan verschillende merken gekoppeld om ervoor te zorgen dat gasten de juiste loyaliteitsstatus ontvangen.
  4. Verbeterde reiservaring : Met Statusmatch kunnen gasten kiezen uit een breder en diverser aanbod aan vakantie-ervaringen en bestemmingen.

Nu kunnen loyaliteitsleden de status matchen voor aankomende reizen met een zustermerk. Een lid van de Venetian Society met 250 VS Days en een aanstaande afvaart op Celebrity Cruises kan zich bijvoorbeeld inschrijven voor Captain’s Club, wat hem de Elite-status zou geven zodra zijn loyaliteitsaccounts zijn gekoppeld.

Het toonaangevende portfolio van Royal Caribbean Group biedt vakantie-ervaringen aan land via de collectie Perfect Day at CocoCay en Royal Beach Club, terwijl de cruisemerken Royal Caribbean International spannende vakanties voor mensen met meerdere generaties en hedendaagse mensen biedt, Celebrity Cruises premium reizen naar een hoger niveau tilt, en Silversea de beste ultra-luxe- en expeditie-ervaringen biedt.

Nieuwe voordelen aan boord voor leden met een overeenkomende status gaan in met afvaarten die vertrekken op 5 juni 2024.

Contacteer ons voor meer informatie en om je volgende cruise met Royal Caribbean, Celebrity Cruises en Silversea te boeken

Lees ook: Holland America Line vergroot aanbod in Benelux

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *